Transmisja VI Sesji Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym
Zapraszamy do śledzenia VI Sesji Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym, która rozpocznie się dziś o godzinie 16:00, całość transmitowana będzie na https://brzegdolny.posiedzenia.pl/ w zakładce „transmisja”.
PORZĄDEK OBRAD:
1. Informacja o porządku obrad VI Sesji Rady Miejskiej.
2. Przyjęcie protokołów IV i V Sesji Rady Miejskiej.
3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów położonych w obrębie miasta Brzeg Dolny.
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Brzeg Dolny.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Sołeckiej Strategii Rozwoju Wsi Godzięcin na lata 2024-2032”.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Brzeg Dolny na lata 2024-2036.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Brzeg Dolny na 2024 rok.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie emisji obligacji.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników i kandydatów na strażaków ratowników Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Brzeg Dolny.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu sprzedaży w trybie bezprzetargowym lokalu mieszkalnego położonego w miejscowości Naborów wraz z przyznaniem bonifikaty od ceny sprzedaży.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym Nr XVII/135/20 z dnia 27 lutego 2020 roku w sprawie organizacji wspólnej obsługi dla jednostek organizacyjnych prowadzonych przez Gminę Brzeg Dolny.
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr XXXV/253/09 Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie zasad i trybu udzielania stypendiów absolwentom szkół ponadgimnazjalnych.
13. Wybór Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Brzegu Dolnym.
14. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych między sesjami, w tym o złożonych przez radnych interpelacjach i zapytaniach.
15. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
16. Sprawy różne, komunikaty.