Nabór na stanowisko inspektora ds. dróg w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Infrastruktury Technicznej
Urząd Miejski w Brzegu Dolnym poszukuje kandydata na stanowisko inspektora ds. dróg w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Infrastruktury Technicznej.
Do zakresu zadań na stanowisku należeć będzie m.in.:
- udział w przygotowaniu projektów dot. planowania zadań inwestycyjnych w zakresie budowy, przebudowy dróg i ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych,
- koordynacja realizacji inwestycji w zakresie budowy, przebudowy dróg i ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych,
- rozliczanie środków finansowych, budżetowych przeznaczonych na budowę dróg, przebudowę dróg i ulic, chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych.
Oczekujemy m.in.:
- wykształcenia średniego lub wyższego technicznego,
- co najmniej rocznego doświadczenie w wyuczonym zawodzie,
- umiejętności czytania dokumentacji technicznej.
Oferujemy:
- pracę w wymiarze 1/2 lub pełnego etatu w ramach umowy o pracę,
- szkolenia i rozwój zawodowy.
Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów do pobrania znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego pod adresem: https://bip.brzegdolny.pl/urzad,a,38072,konkurs-na-stanowisko-inspektora-ds-drog-w-wydziale-gospodarki-komunalnej-i-infrastruktury-techniczn.html.
Na Państwa oferty czekamy do 30 kwietnia 2025 r.